مقایسه

رادیوگرافی پرتابل زیگر مدل SIARY Mia

رادیوگرافی پرتابل زیگر مدل SIARY Mia

  • تک دندان
  • تایم اکسپوز یا تابش 0.2 تا 2 ثانیه
  • ولتاژ 70kv و جریان 2mA
  • انتخاب مود بزرگسال و کودک
  • باتری با ظرفیت بالا

قیمت اصلی 75,900,000 تومان بود.قیمت فعلی 73,623,000 تومان است.

توضیحات محصول

رادیوگرافی پرتابل زیگر مدل SIARY Mia

رادیوگرافی پرتابل زیگر Siger مدل SIRAY Mia یکی از جدیدترین محصولات شرکت معتبر Siger می باشد که به تازگی معرفی گردیده است.

focal spot یکی از مهمترین مسائل در افزایش کیفیت یک اکسپوز می باشد بدین صورت که هر چه این عدد کمتر باشد ، سایه های عکس کمتر می شود.

در رادیوگرافی پرتابل زیگر ، focal spot 0.4  می باشد که یکی از مزیت های آن نسبت به سایر رقیبان می باشد.

رادیوگرافی پرتابل زیگر Siger دارای زمان اکسپوز قابل تغییر از 0.02 تا 2.00 ثانیه بوده که قابلیت تغییر در این بازه باعث می شود که اکسپوز مناسب انواع فسفرپلیت ها (psp) ، سنسور آر وی جی (RVG) و فیلم های ظهور و ثبوت باشد.

دستگاه های فسفرپلیت معمولا به تایمی بین 0.25 الی 0.35 ثانیه ، در سنسور های آر وی جی این عدد بین 0.08 الی 0.12 می باشد و در فیلم های ظهور و ثبوت نیز در حدود 1 ثانیه تایم اکسپوز مورد نیاز است.

این دستگاه به دلیل کامپکت بودن و جای مناسب کلید اکسپوز ، کار را برای اپراتور آسان تر می کند.

یکی دیگر از عوامل مهم در استفاده از رادیوگرافی پرتابل زیگر Siger مدل SIRAY Mia در طول روز ، باتری  می باشد که طبق گفته های شرکت زیگر ، رادیوگرافی زیگر توانایی 300 بار اکسپوز با یکبار شارژ کامل را در اختیارتان خواهد گذاشت.

دستگاه رادیوگرافی پرتابل زیگر با داشتن تیوب DC شرکت Canon کره ، دارای تکنولوژی خنک سازی سریع در جهت حفظ سلامت تیوب رادیوگرافی می باشد. خروجی تابش این دستگاه تحت عواملی مثل کاهش ولتاژ تغییر نخواهد کرد که همین امر باعث گرفتن تصاویر با بهترین کیفیت می شود.

رادیوگرافی پرتابل زیگر به طور خودکار دارای مود های کاری کودکان و بزرگسالان می باشد که بعد از انتخاب این دو گزینه ، می توانید نوع دندان را انتخاب نموده و یا تایم اکسپوز را تغییر دهید. این تغییرات در مموری دستگاه ذخیره خواهد شد تا با یکبار ثبت ، برای همیشه راحت باشید.

محصولات مرتبط

بررسی تخصصی

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رادیوگرافی پرتابل زیگر مدل SIARY Mia”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *