مقایسه

جرمگیر DTE وودپیکر WOODPECKER مدل PT5

جرمگیر DTE وودپیکر WOODPECKER مدل PT5

  • کشور سازنده : چین
  • نوع هندپیس : LED فایبراپتیک
  • تعداد سرقلم : 15 عدد

قیمت اصلی 74,750,000 تومان بود.قیمت فعلی 72,507,500 تومان است.

توضیحات محصول

جرمگیر DTE وودپیکر WOODPECKER مدل PT5

جرمگیر DTE مدل PT5 یکی از محصولاتی می باشد که لازمه هر مطب دندانپزشکی است. چرا که امروز افراد زیادی به منظور زیبا سازی دندانهای خود ، جهت جرمگیری و از بین بردن پلاک های دندانی به دندانپزشک مراجعه می کنند.

این محصول ساخت کشور چین بوده و از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

جرمگیر DTE مدل PT5 دارای یک صفحه نمایش لمسی می باشد.تاچ آن علاوه بر قدرتمند بودن ، کاملا ضد آب می باشد. استفاده از دستکش هنگام کار تاثیری بر سرعت تاچ دستگاه نداشته و می توانید صفحه را به راحتی توسط دستکش مد های کاری و یا موارد دیگر را انتخاب نمایید

جرمگیر DTE مدل PT5 مجهز به 2 عدد هندپیس از نوع LED فایبراپتیک می باشد. همچنین می توانید جهت استرلیزاسیون هندپیس را از دستگاه جدا کرده و آن را در دستگاه اتوکلاو قرار دهید. همچنین 15 عدد سرقلم متفاوت نیز همراه دستگاه می باشد که می توانید در موارد مختلف از آن ها استفاده کنید.

مد های کاری جرمگیر DTE مدل PT5 شامل جرمگیر جهت حذف و از بین بردن جرم ها و پلاک های دندانی ، اندو و پریودنتال می باشد که بسته به نیاز دندانپزشک به سادگی قابل انتخاب است.

جرمگیر وودپیکر PT-5 دارای یک مخزن با حجم مناسب می باشد که تعویض آب آن بسیار ساده قابل انجام است. همچنین برای آب اکسیژنه ، هیپوکلریت سدیم ،کلرهگزیدین در مقیاس 20 میلی لیتر و متناسب با مایع جهت ضدعفونی کردن قابل استفاده می باشد.

استفاده از این جرمگیر بدون وجود آب نیز امکانپذیر است. همچنین می توانید با اتصال جرمگیر به یونیت ، از مخزن آب یونیت استفاده نمایید.

این جرم گیر برند دی تی  ای، از فرکانس ارتعاش بسیار قوی برخوردار بوده که این میزان برابر با 28000 تا 420000 هرتز است. دندانپزشکان عزیز می توانند میزان ایرگیشن آنرا تا حداکثر 150 میلی لیتر در دقیقه به راحتی تنظیم نمایند. عمق درمان توسط جرمگیر DTE مدل PT5 نیز 14 میلیمتر می باشد.

ویژگی های جرمگیر DTE وودپیکر WOODPECKER مدل PT5

  • مجهز به کالیبراسیون خودکار فرکانس
  • دارای هشدار صوتی
  • دارای 2 عدد کیت ضد عفونی کننده داخل جعبه دستگاه
  • ارتعاش 360 درجه بیضوی همراه با اثر پلیشینگ
  • به آچار کلاج دار مجهز می باشد که قابل اتوکلاو است

محصولات مرتبط

بررسی تخصصی

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جرمگیر DTE وودپیکر WOODPECKER مدل PT5”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *