مقایسه

لایت کیور توربو کوکسو COXO مدل DB686 Swift

لایت کیور توربو کوکسو COXO مدل DB686 Swift

  • شدت نور : حداکثر mw/cm2 3800
  • عمق نفوذ : 8 میلیمتر
  • طول موج : nm 385 – 515
  • زمان کار : 8-1 بار
  • طراحی ظریف و سبک (وزن 84.7 گرم)
  • طراح بدنه به صورت زاویه دار و ارگونومیک

قیمت اصلی 6,500,000 تومان بود.قیمت فعلی 6,175,000 تومان است.

ناموجود

توضیحات محصول

لایت کیور توربو کوکسو COXO مدل DB686 Swift

لایت کیور یکی از تجهیزات دندان پزشکی است و با استفاده از این محصول و کامپوزیت می‌توانید دندان‌ها را پر کنید. در واقع شما باید لایه لایه کامپوزیت را بر روی دندان قرار دهید و پس از قرار دادن هر لایه از لایت کیور برای سفت کردن کامپوزیت استفاده کنید.

نوری که از این دستگاه ساطع می‌شود، باعث می‌‌شود که کامپوزیت بر روی دندان شما سفت شود. وقتی که دندان شما خالی می‌شود، نیاز است که با یک سری مواد، درون آن‌ها پر شود و در این شرایط دندان‌پزشکان بر حسب شرایط می‌توانند از یکی از مواد مختلفی مانند آمالگام، سرامیک، کامپوزیت، طلا و… استفاده کنند.

در این شرایط اگر دندانپزشک تشخیص دهد که باید از کامپوزیت استفاده کند، نیاز است که بعد از هر لایه از دستگاهی به نام لایت کیور استفاده شود تا کامپوزیت‌ها خشک شوند. به عبارتی دیگری نور و گرامایی که از این دستگاه انتقال داده می‌شود، کامپوزیت‌ها را محکم می‌کند.

در هنگام کار با دستگاه لایت کیور حتما از عینک رنگی برای حفاظت چشم در مقابل پلیریزاسیون کامپوزیت استفاده کنید.

لایت کیور توربو کوکسو COXO مدل DB686 Swift یکی از  محصولات جدید کمپانی کوکسو و ساخت کشور چین می باشد. این محصول دارای شدت نور قوی بوده و می توان گفت پرقدرت ترین لایت کیور موجود در بازار است.

لایت کیور کوکسو مدل DB686 Swift دارای 3 مد کاری می باشد که که در شرایط درمانی متفاوت قابل تنظیم می باشد. حالت های کاری لایت کیور توربو کوکسو شامل Soft Up ، Hight Power و Orthodontic است که در ادامه کاربرد ها و ویژگی های هر یک را شرح می دهیم.

این حالت از شدت نور 1000 mw/cm برخوردار بوده و مدت زمان کار آن بین 5 تا 20 ثانیه قابل تنظیم می باشد.

این حالت دارای شدت نور 2300 mw/cm است و مدت زمان کار آن تنها 5 ثانیه است.این حالت در زمان ارتودنسی کاربرد دارد و مدت زمان کار با این حالت با شدت نور 3800 mw/cm بین 1 تا 8 بار می باشد. بین 1 تا 8 سیکل ارتودنسی در این لایت کیور قابل تنظیم می باشد.

این لایت کیور دارای چراغ LED قدرتمند و ارتقا داده شده می باشد که نور را به صورت کاملا یکنواخت با نقطه نوری متوسط ، در محدوده تابش گسترده تا 10 میلیمتر منتشر کرده و سطح درمان را به طور کامل پوشش می دهد. این دستگاه دارای قابلیت نفوذ اشعه تا عمق 8 میلیمتر را دارد.

لایت کیور توربو کوکسو COXO دارای بدنه زاویه دار و ارگونومیک می باشد که با وزن 84.7 گرم بسیار ظریف و سبک می باشد. لنز این لایت کیور نیز به طور کاملا منحصر به فرد طراحی شده و از فوکوس نور بسیار دقیق برخوردار است بنابراین نور را به طور کاملا یکنواخت منتشر می کند.

سایر ویژگی های لایت کیور توربو کوکسو COXO

  • هد لایت کیور توربو کوکسو COXO به منظور دسترسی راحت تر دندانپزشک به دهان بیمار از قابلیت چرخش 360 درجه برخوردار است.
  • لایت کیور توربو کوکسو جهت کنترل دقیق تر شدت نور خروجی ، دارای تراشه جریان ارتقا یافته می باشد.
  • لنز دستگاه به صورت منحصر به فرد بوده و تابش نور به طور یکنواخت انجام می شود.

محصولات مرتبط

بررسی تخصصی

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لایت کیور توربو کوکسو COXO مدل DB686 Swift”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *